Thursday’s Top 5 Things:

Top 5 Things Thursday January 10

Top 5 awesome things that happened in the last 4 days.

1. Beyonce GQ cover. My goodness. Forget what little she is wearing and check out her body. She had a baby! I have no kids (not even a dog) and I don’t… nope not going to say it. Just going hit backspace on that thought. All hail Queen B.

2. Printed pants: it’s pretty much my current obsession. I got these little babies on sale for $14 at JCP. I literally heart Ronson. #OOTD coming soon.

3.3 Free Zoya nail polishes!! What? Yes, three full size Zoya nail polishes for $0. Any color, any season, all free using code: ZOYA2013. You gotta pay for shipping but hey….You’re welcome.

4. Talk Nerdy to me. I bought some nerdy glasses.If you know me, I’m kinda nerdy. Kinda…. like Stars Wars quotes, random facts, and dictionary nerdy. Outfit post with these soon to come. Yay! I love these from Warby Parker.

5. Gym Killer. Speaking of hot bodies i.e Beyonce…. It’s not a New Years resolution, but I’m trying to get in “3B shape”. Bridal shape. Bikini body shape. Beyonce shape. These shapes need not apply: circle, square, triangle, penguin, and/ or pear shapes including but not limited to any fruit resembling pear shapes. After 4 days in the gym the soreness feels so good. Side note: your boobs will not move if you get this one a size smaller than you are.

3 Comments Add yours

  1. lycly says:

    Cheers to all the Star Wars nerds! 🙂

  2. VivalaLilya says:

    Beyonce is the queen for sure! Great post!

    1. nchanel says:

      Amen and high five.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s